Sayfa Gezintisi

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}
latest

Windows 10 Yükleme Medyası Oluşturma

Windows 10 Yükleme Medyası Oluşturma Windows işletim sisteminizde, Microsoft Windows 10 ’a yükseltme işlemi bittikten sonra evinizdeki bi...


Windows 10 Yükleme Medyası Oluşturma

Windows işletim sisteminizde, Microsoft Windows 10’a yükseltme işlemi bittikten sonra evinizdeki bilgisayarlara veya başka bir bilgisayara Windows 10 yükleyebilmeniz için elinizde bir yükleme medyası bulundurmanız gerekmektedir. Microsoft Windows 10’un resmi sitesinde 32 bit ve 64 bit işletim teknoloji medya aracınıkullanarak, USB kurulum diski veya ISO formatın da kurulum dosyasını bir kez bilgisayarınıza indirerek internetinizi defalarca veri indirme için zaman harcamadan kullanmanız mümkündür. Bu makalede Windows 10 yükleme medyası oluşturma aracını nasıl kullanacağınız ile ilgili bilgileri adım adım takip edebilirsiniz.

Windows 10 Kurulum Medyası Oluşturma :

1. Windowd 10 Medya oluşturma Aracını ilgili bağlantıdan bilgisayarınıza indirip dosyanızı açtığınızda iki seçenek karşınıza çıkacak.

2. USB kurulum diski veya DVD’nizi hazırlamak için ikinci seçenek olan “Başka bir bilgisayar için yükleme medyası oluştur”u seçin.
3. Dilinizi Türkçe, Yükleme sürümü Windows 10, Home-Pro, bilgisayarınızda daha önce kurulu olan Windows’unuz hangi sürüm ise o sürümü seçmeniz önemlidir.Örneğin; Windows 8.1/10 Pro kullanıyor iseniz, Windows 10 Pro’yu seçerek lisans ile ilgili sorun yaşamamanız açısından en doğru seçim olacaktır. Mimari, yazan açıklamada işletim sisteminiz 32 bit veya 64 bit mimari, hangisi ise onu seçin.
4. Dil, sürüm ve mimari seçiminden sonra Medya oluşturma ekran seçimi gelecek. Seçimize bağlı olarak USB kurulum diski hazırlayacaksanız, USB Flash sürücüyü seçin. Windows 10 kurulum DVD'si hazırlamak isterseniz ISO dosyasını seçin.
5. Tüm bu aşamaları tamamladıktan sonra USB Flash sürücüyü seçtiyseniz, Windows 10 indiriliyor ve USB sürücünüze yazdırılıyor mesajını, ISO dosyasını seçtiyseniz Windows 10 ISO formatında, bilgisayarınızda belirlediğiniz konuma indiriliyor mesajını göreceksiniz. İndirilen dosyaların DVD'ye veya USB’e yazdırma seçimi sizin tercihinizdir.
Windows işletim sisteminizde, Windows 10’u rezerve ettiğiniz halde halen Windows 10 yükseltmesini yapamayıp, sorun yaşıyorsanız Windows 10 medya oluşturma aracı imdadınıza yetişecektir. Bu defada seçiminiz ilk ekranda iken “Bu bilgisayarı şimdi yükselt”i seçin.
Microsoft Windows 10, geçmiş dönemlerdeki işletim sistemleri arasında en doğru yapılandırma diyebilirim. Bazı eksiklikleri olsa da kısa zamanda yapılan güncellemeler ile bu eksiklikler giderileceğine inanıyorum.

Hiç yorum yok