Sayfa Gezintisi

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}
latest

CCleaner Windows'u Bozabilir

Microsoftun yetkili yazılım uzmanı Gov Maharaj canlı bir yayında çekinerek, hepinizin yakından çok iyi bildiği popüler sistem bakım arac...





Microsoftun yetkili yazılım uzmanı Gov Maharaj canlı bir yayında çekinerek, hepinizin yakından çok iyi bildiği popüler sistem bakım aracı CCleaner için çok önemli bir açıklamada bulundu. CCleaner yazılımı, hepimizin bildiği gibi kayıt defterinde "gereksiz" girdileri arayıp silerek Windows işletim sisteminin performansını artıran bir program. Ancak! istem dışı bir açıklama ile Microsoftun yetkili yazılım uzmanı Gov Maharaj canlı yayında iken, Windows Yazılımının kayıt defterindeki gereksiz girdileri arayıp silmesi, uzmana göre sisteminize zarar verebiliyor. The Windows Club de yayınlanan habere göre Microsoft’un yazılımdan sorumlu uzmanı Gov Maharaj, internette canlı olarak yayınlanan The Defrag Show programında bir kullanıcının sorusuna ilginç bir şekilde cevapladı!

Windows 7 işletim sisteminden, Windows 10 işletim sistemine yükselttikten sonra sisteminin açılmadığını söyleyen kullanıcıya, Gov Maharaj canlı yayında iken verdiği cevap! Gereksiz sürücü ve yazılımların işletim sisteminden kaldırması gerektiği şeklindeydi. Sözlerine devam ederek sistemden kaldırılması gereken yazılımlar arasında CCleaner'ı da belirterek “bunu nasıl kibarca söyleyebilirim?” onu kullanmayın şeklinde ifade etti.

Tüm bu açıklamaların nedeni neydi?

Windows işletim sistemi bir yazılımdır. Bilgisayarınızın sistem bakım ve sağlığı için İnternet de birçok sistem bakım programları bulabilirsiniz. Bulduğunuz tüm işletim sistem bakım programları da bir yazılım olup, bilgisayarınızın işletim sistemi olan windows Kayıt defterini temizlemeye yönelik araçlar olduğundan, bazen yanlış değişiklikler yaparak sistemde ciddi sorunların oluşmasına yol açabiliyorlar. Bazı durumlarda dahi sisteminizi baştan yüklemeniz bile gerekebiliyor. Bu durumda can sıkıcı istenmeyen olayları beraberinde getiriyor.

Sizlerde CCleaner veya farklı kayıt defteri temizleyicilerinden kaynaklandığını düşündüğünüz bir sorun yaşadı iseniz bu tecrübelerinizi yorumlarda bizlerle paylaşabilirsiniz.
Kaynak Haber :

http://news.thewindowsclub.com/microsofts-gov-maharaj-denounced-ccleaner-disagree-80369/

Hiç yorum yok